Godmorgon idag är de torsdag, vilket innebär de snart är fredag som betyder att imorgon är jag glad. 

Igår fick jag min lön som alla vet redan, jag köpte hårfärg och skulle få de ljusare och sen lägga slinor i håret, men mitt hår blev inte ljusare de blev mörkare och slingorna blev verkligen ljusa så min vän Ale sa till mig jag liknar en nutella burk ( den som är vit brun ) precis det jag vill höra. Ica höll på att börja gråta  när hon såg håret och jag, jag ville bara gå ut på balkongen och hoppa rätt ut ungefär. 

Jag vaknade vid 07.00 och låg och kollade facebook på telefonen en stund, sen gick jag upp och duschade och fixade mig sen åt jag frukost och tog mina mediciner. 

Jag ska alldeles strax ta min snabba bil ( cykel ) och cykla till skolan, har pluggat engelska glosor hela morgonen också så kan dem men räknar med att få hjärnsläpp när förhöret är för så är det alltid. 
Nej nu börjar jag om 19 minuter så jag måste sluta nu, hoppas ni alla får en bra torsdag ! 
Puss & kram från nutellan. 

Kommentera

Publiceras ej