Hoppas ni alla sovit gott, för det har jag första gången på år har jag sovit bra utan att drömma. Härlig härligt. 

Just nu ligger jag bara i sängen och lyssnar på musik, och sjunger lite smått. Jag ska snart gå in och duscha sen försöka få tag i pappa och kolla fall det finns något jobb till mig idag, depressionen blir bara värre av att vara hemma hela tiden. 


Ni kallar mig skolkare ni säger att jag inte gör något med mitt liv. 

Jag skolkar inte, jag är heltidssjukskriven om ni tror jag är det för slippa skolan tror ni fel. Mitt mående har pendlat så fruktansvärt mycket den senaste tiden och jag är inte stabil i mitt mående, så känner inte för att ta mig till skolan. Innan jag ens lyckas komma fram till skolan så har jag gråtit, haft panik och fått tankar om att skada mig själv och försvinna från jordens yta. Sen när jag väl är i skolan, ska jag lyckas hantera paniken och tårarna låta bli att gråta försöka kasta bort alla tankar samtidigt som detta ska jag koncentrera mig på skolan. 

Sen att jag inte gör något med mitt liv, okej jag ligger bara hemma hela dagarna och mår sämre och sämre. Men jag har ärligt talat inte orken till att göra ett skit, hur kul jag än tycker de är så känner jag ingen glädje, ingen livsglädje. Jag försöker varenda jävla dag som går försöker jag göra något bra, men när alla bara klagar så går det inte. Det är inte så jävla lätt att bara nej nu ska jag inte må såhär punkt? Jag har testad och när jag kommer på mig själv att jag inte mår bra, räcker jag kollar mig i spegeln så börjar jag gråta. 

Jag försöker kan ni bara inte se det. 



Kommentera

Publiceras ej