Hejhej, som ni alla vet så skulle jag på studiebesök idag på skolan jag SKA börja på. Det gick faktiskt bra, vi bestämde att jag börjar på måndag, känns som en mardröm vill inte börja skolan igen men ändå inte. Kan inte påstå mitt psyke blir bättre av att jag bara är hemma hela dagarna det blir mera sämre ungefär. 
Så på måndag klockan 09.00 ska jag tillbaka till skolbänken jippie, får ge det en chans. 
 
Efter studiebesöket åkte jag och mamma och shoppade saker till min lilla tjej som snart kommer, jag handlade hundskålar, hundunderlägg, bajspåsar, hundleksak och en handduk till tassarna. 
Har kommit på ett namn till min underbar flicka nu, det blir Daisy min hund ska få heta Daisy. 


 
 
Jag har beställt kläder från appen Wish tycker faktiskt om den appen och dem har bra priser, så ett tips är att ladda ner appen jätte fina saker för alla smaker! 

Jag beställde 

Dessa leggings för 67 kronor
 
 
 
 
Detta linnet för  kronor
 
Denna ''jackan'' för 166 kronor
 
 
Nu ska jag fortsätta kolla på OZ, så sjukt bra serie ni som gillar fängelseserier borde definitvt kolla på serien! 
Ni kan kolla på serien på både swefilmer & dreamfilmerhd 
 
Ha en bra kväll alla ! :) 
 

Kommentera

Publiceras ej