Jag kom nyss hem efter att varit iväg hela dagen. 
09.00 stack jag till skolan och stack hem igen vid 13.00 vid ungefär halv två så cyklade jag till socialen för hade möte. Det var möte med psykiatrin, mamma & pappa och socialen så klart. Det gick väll bra vi sa inte så mycket direkt, efter mötet så drog jag in till biblioteket och kollade på böcker, jag lånade 4 olika böcker. 
Jag väntade ungefär en timme på biblioteket tills Ica hade slutat, när hon kom så cyklade vi upp till stan och käkade på burger king ( äckligt gott ) 
Böckerna jag lånade är följande




Trasig- Shy Keenan
Handlar om storbritanniens mest omskrivna pedofilhärva. På ett rakt och självutlämnande sätt berättar Shy Keenan om sina fruktansvärda upplevelser. 

Nästan fri - Natasja t och Vera Efron 
Handlar om en sjuttonåring som drömmer om ett bättre liv men som istället faller för trafficking och blir inlåst i en lägenhet, men hon ger aldrug upp hoppet om att en dag få sin frihet tillbaka. 

Valpen hela hundlivet- Mickie Gustafson 
Handlar om vad man ska tänka på när man skaffar hund, hur man ska vet hur alla raser egentligen är, hur gör jag för att lära min hund ? 

Härligt valptid, förstå och utveckla din valp,  - Ingalill Blixt och Curt Blixt
Handlar om hur man ska förstå sin valp, hur man skapar en bra relation med sin hund. 

Nu tänkte jag att jag skulle börja läsa så jag hoppas att ni alla får en fortsatt bra dag och hoppas att ni mår bäst. ! 

Kommentera

Publiceras ej