Hej alla läsare, hoppas ni har en bra måndag !

Idag gick jag upp vid 07.00 sen körde min kompis mig hem för han skulle till skolan, när jag kom hem så kastade jag mig i sängen och la mig och sov bokstavligen som en död gris.
Vid 09.00 så väckte mamma mig för skulle till smart eyes och göra en synundersökning till körkortet, han skrev av mitt gamla så det tog typ 5 sekunder där inne sen kunde vi dra hem igen. När jag kom hem så gjorde jag frukost och kollade på en film med mamma, efter filmen så började jag läsa en bok om ledarskap som har med hundar att göra.
Nu tänkte jag att jag skulle kolla på lite hund saker och räkna lite på min lön, jag bokade om mitt besök hos nagelfixaren så ska göra mina naglar den 26:e istället.
Min längtan efter fredag är fan enorm, jag hoppas tiden går fort !
Jag har fortfarande inte kommit på något bra hundnamn ännu, jag tänker så det brakar hela tiden men när jag minst anar det kommer jag på det.
Imorgon ska jag på studiebesök på skolan jag ska börja på, det känns konstigt.

Jag måste tipsa om världens bästa låt som jag just nu har blivit helt besatt utav.

Svenska Akademien -  kenneths nya

 
Tänkte jag skulle börja berättelsen om varför jag hamnade på hem och berätta om mitt liv i 5 olika videoinlägg, kommer försöka lägga upp en del en gång i veckan och börjar kanske det denna veckan eller nästan. 
 
Ha en bra dag !
 

Kommentera

Publiceras ej