Godmorgon alla läsare, idag är de onsdag vilket betyder de snart är fredag vilket innebär jag får träffa M igen ! 

Den 25 idag vilket innebär löning, längtar tills lönen kommer in 13.00 ska springa till macken och köpa cigg ( som jag tvingar sparven köpa ) 
Längtar ännu mer tills jag blir 18 bast! 
Direkt när jag får lönen måste jag dessutom lägga undan 456 kr av dem för ska göra mina naglar den 27 på fredag. 

Angående naglarna så ska jag låta dem sitta kvar, men har beslut ångest med färg på naglarna jag ska ha så tvingar med min bästavän Ica till att välja, bara för hon älskar sådana nagel saker som är kvinnligt. 

Idag ska jag plugga engelska & matte känner jag börjar förstå matte lite mer, min mentor är fan bäst på att lära mig är inte så dum jag alltid trott. 
 
Förklaring till varför jag skriver "M" är för att vi väljer att inte gå ut med hela namnet ännu på grund av olika anledningar men kan säga såhär mycket att " M " är min pojkvän och så småningom kommer vi gå ut lite mer och ge bättre förklaring. 


Dagens outfit är 
- jeans 
- T-shirt 
- kofta 

En väldigt känslosam text uttagen från " Överlever allt - Linda pira "


Vi överlever allt.
Det finns ingenting att vara rädd för. Tror du vet, jag överlever allt. Knasbarn, har alltid mina taggar utåt
När vi taggar utåt, slutar med att vi dabbar ut nån. Alla känslor inuti Moa, ändra ditt liv självdestruktiv stil. 
Det finns ingenting jag inte klarar av
Krigar genom livet, inga undantag
Bara du ska vara den som kan stoppa dig några visa ord som min pappa sa. Så lyssna på mig syster och broder, ni är stora. Man kan bara vinna om man inte vill förlora
Rädslan går att överkomma
Håll dig stark. 
Fram med din vilja, låt mig se den. Aldrig låta någon hålla dig nere. Hjärtat står i lågor, passionerat på mig som varje gång de applåderar. Jag fick inse mitt värde, jag var vilse på vägen
Finns ingenting här i världen
Att vara rädd för
Jag minns den långa färden. 
Ta min hand vi överlever allt

Kommentera

Publiceras ej