Idag fyller jag 17 bast, rätt sjukt att tiden gått så fort. Kan inte påstå det är någon "födelsedag" känsla direkt, känns som vilken torsdag som helst. 

Ni vet den där pirriga känslan när man var liten? När man låg vaken och väntade på dem skulle komma sjungande, när man hade sådan glädje över att fylla år och tyckte de var jätte kul. Den känslan är helt död så ni som känner denna känslan njut så länge den finns. 

Ska jag vara ärlig känns de inte som jag fyller år, jag glömde till och med att jag fyller år idag mamma påminde mig igår. Kan inte påstå jag hoppar av glädje wow 17 bast liksom, ingen skillnad direkt om jag ska vara ärlig. 

Ikväll ska jag på bio med mamma, vet inte vilken film ännu det blir en överraskning sa hon. 

Idag fick jag en parfym och en Navelpiercing, ( nej jag fick inte mer) 
Anledningen är att jag ska få en hund, dessutom ville jag inte ha presenter bara en hund men mamma är ju bäst. 

Min nya piercing 




Min parfym 



Fick faktiskt rosor också! 



2 kommentarer

Linn

25 Feb 2015 12:18

Grattis på 17 årsdagen och fina saker du fick förresten!:D

Svar: Åh, tack så jätte mycket ! :)
Linnea Moa

Fani Ahl

25 Feb 2015 12:59

Grattis i efterskott!
Tyvärr så känns det mindre och mindre som en födelsedag ju äldre man blir :(

Svar: Tack så mycket!
Ja, det är lite sorgligt ! :/
Linnea Moa

Kommentera

Publiceras ej