Hejsan, har inte haft möjlighet till att uppdatera bloggen har helt enkelt inte varit stabil nog till att lägga ner tid på något dessa veckorna/dagarna. 

Dessa veckorna/dagarna har jag inte gjort så mycket, har mest umgåtts med vänner. Vi har inte gjort så mycket varit ute med hundar för det mesta och snackat och bara chillat. 

Igår kom Ica hem till mig vid 08.00 med Freja en hund då. Vi gick till skolan lämnade papper sen skulle vi gå till min tandläkare. Att gå till folktandvården är orientering med karta och GPS. När vi äntligen kom fram efter att letat i 1 timme och typ 40 min så var inte tiden förens 10.30 så jävla surt. Hos tandläkaren fick jag typ känslan av att fly, ska dit snart igen och ta en jävla skena för jag gnisslar sönder mina tänder sen ska jag laga min ena lagning och antagligen få tandställning kan inget annat än att älska mitt liv. 
Vi drog hem efter tandläkaren och skulle göra plättar, eller pannkakor som sen skulle vara plättar men som sen blev plättkakor med klet typ. 

Idag kom Ica vid 08.00 igen och gick rakt in och la sig i min säng var så trött så kopplade knappt att hon var där förens en timme efter, sen hade vi följe till stationen och nu har jag nyss varit på BUP. 

Minns ni när jag skrev jag beställde kläder från appen "wish" har fått min jacka nu, den är.. Fin. 

Dagens outfit
Mina svarta tights från h&m 
Mina Nike air skor 
En svart långärmad tröja från h&m 
Min nya jacka, halsduk och mössa. 





Jag och Ica 


Kommentera

Publiceras ej