Hej hoppas ni mår bra idag.

Idag vaknade jag vit 08.00 för min kompis kom då, meningen var vi skulle lägga oss och sova men denna personen var så in i helvetes pigg så det kunde jag bara drömma om. 
Dessutom fick jag ingen ro, för mitt abonnemang hade stängts av så hade panik kan man säga haha.

Vid 14.00 så kom min andra vän så vi alla tre satt och snackade en massa skit, sen bestämde vi oss för att gå ut så vi var ute och gick någon timme konstigt nog inte likt mig. 
När min ena polare drog så la jag och min andra polare oss och glodde på någon film ( glömt vad den heter) 

Idag har jag mått bra, eller bra och bra jag har varit hyffsat glad hela dagen lite små sur annars inget. 
Imorgon ska jag kolla om de finns jobb hos pappa som jag kan göra, kan inte gå hemma hela dagarna mår ännu dåligare av det. 

Ska försöka börja blogg bättre imorgon, just nu är jag bara trött och vill lägga mig känner jag. 
Ska nog faktiskt lägg mig nu, men ni får ha det bra och förresten, tack för ni läser min blogg det gör mina dagar ! 

Kommentera

Publiceras ej